3 Perubahan Yang Dialami Sal Sejak Ambil ESP Shaklee. - Kedai Vitamin Changlun.

Friday, 6 October 2017

3 Perubahan Yang Dialami Sal Sejak Ambil ESP Shaklee.

Kali ni Fiefi nak share tentang pengalaman Sal bersama ESP Shaklee.

Jom baca.

Perubahan yang Sal rasa sejak ambil ESP ialah badan jadi lebih bertenaga. Kalau tak, bila tengahari je memang dah lemau, asyik mengantuk je macam tak cukup tidur. Kalau Sal puasa, Sal memang sahur dengan ESP je, badan tak ada rasa lesu pun sepanjang hari, macam biasa je.
Keduanya, susu untuk anak lebih pekat dan nampak 'creamy' gitu. Kulit anak pun gebu je, kalau ada naik merah-merah ke kat badan dia, sekejap je hilang, kalau ada luka, memang tak akan ada kesan parut (Alhamdulillah).
Selain tu, apa yang Sal perasan, jerawat jarang dah naik. Kalau naik pun, sekejap je dah kecut, dengan parut sekali pudar. Sebelum ni, kalau ada jerawat tumbuh kat muka, memang ambil masa lama nak kecut, dalam 2 minggu. Kadang-kadang lebih. Malu sangat tengok muka sendiri. Parut tak usah cakap la, bertempek-tempek kat muka. Susah sangat nak hilang. Sekarang ni, parut-parut lama dah makin pudar. Parut jerawat baru memang cepat pudar. Alhamdulillah ~ Salasiah Salleh

Alhamdulillah, banyak perubahan baik diterima Sal.

Salah satu kebaikan ESP Shaklee.




Bagi korang yang nak cuba kebaikan ESP Shaklee, boleh hubungi Fiefi. Nanti Fiefi tolong  :)


Fiefi,
012-266.0427
Pengedar Shaklee Kedah
COD: Changlun, Bukit Kayu Hitam, UUM Sintok
Pengeposan ke seluruh Malaysia.


1 comment: