Babyfood Toddible Sangat Best ! - Irafizah Ismail

Saturday, 3 March 2018

Babyfood Toddible Sangat Best !

Toddible.

Merupakan satu brand makanan bayi dari usia 6 bulan ke atas.

Bestnya Toddible ni kerana ianya menggunakan bijirin, buahan serta sayuran semulajadi 100% tanpa bahan pengawet, pewarna, garam juga gula.

So, memang selamat dan sangat baik untuk bayi. Memang terbaik !

Ada 5 pilihan:
Veggie Powder, Grain Series, Travel Series, Happy Floss, Toddible Toddler Porridge

Lagi menarik Toddible ni sangat sangat sangat membantu ibu-ibu yang ada masalah mahu menyediakan makanan berkhasiat untuk anak-anak.

Tak kisah lah masalah dari segi nak menyediakan makanan yang perlukan pelbagai proses untuk masak, kukus, blend bagi halus lagi, atau banyak sangat hal dan urusan hingga kurang masa nak masak,nak beli kat kedai takut ada campur garam gula pula.

Toddible juga sangat sesuai buat ibu-ibu yang mahu pergi bercuti tapi pening fikirkan makanan berkhasiat anak-anak yang baru nak makan. Ataupun buat ibu-ibu bekerja yang pagi-pagi kadang kalut nak bekalkan makanan bayi untuk dimakan di taska atau rumah pengasuh.

Toddible ni sangat mudahkan kerja-kerja si ibu sebab tak perlukan masa yang lama nak sediakannya. Hanya perlu tuang air panas je dah siap. Dan jika guna Veggie Powder hanya perlu panaskan atas api dalam masa 3 minit sahaja. Senangkan? Ayah-ayah pun boleh dah nak bantu ibu-ibu suap anak makan :)

Yes, Toddible ni sangat mudah nak sediakan, sedap, berkhasiat dan selamat.


Berminat, mahu cuba Toddible boleh hubungi Fiefi k :)

012-266.0427 , atau senang tekan je link berikut:

http://toddiblebyFF.wasap.my

Jom sama-sama kita penuhi hak bayi terhadap makanan sihat.


1 comment: