Testimoni Ostematrix Shaklee : Pengalaman Puan Yat Hayati - Kedai Vitamin Changlun.

Friday, 17 August 2018

Testimoni Ostematrix Shaklee : Pengalaman Puan Yat Hayati

"Yat pun suka oste ni. Tiap-tiap malam wajib telan. Paling ketara kesannya LAWAS. Lepas bersalinkan Dasuki, Yat ada buasir..ha, kalo sembelit, memang nayelaa...hehehe

Dulu sangat takut nak membuang, lagi-lagi kalo berhari tak membuang..tapi..sekarang dah tak risau ;-) .Masa pregnant kan Dasuki, selalu lenguh-lenguh betis...so far, dah 3 bulan ni takde lagi laa spa kat rumah..tukang urut-urut ni..

Hubby pun amik jugak, sebab ada pengalaman jatuh moto masa belajar. Cepat sakitdan lenguh pinggang..Lepas amik oste, takde lagi nak suruh urut/pijak pinggang dia tu.

Mak ayah kat kampung amik. Bulan promo wajib restok banyak-banyak kat diorang...;-) " - Puan Yat Hayati

Testimoni Ostematrix Shaklee
Andai anda atau insan tersayang anda ada mengalami masalah yang sama seperti Puan Yat Hayati boleh cuba ikhtiar dengan Ostematrix. Nak tahu Ostematrix ni siapa lagi boleh makan? Boleh klik sini.

Ostematrix Shaklee. Pil kalsium terbaik.

Mahu dapatkan Ostematrix, boleh hubungi Fiefi k.

www.wasap.my//+60109007534

Fiefi Irafizah
Pengedar Shaklee Changlun
COD juga kawasan Bukit Kayu Hitam, dan UUM, Kedah.
Pengeposan ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment